На урок в музей
Страница мужества: Афганистан (с использованием материала музея)
Урок беларускай літаратуры ў 8 класе па тэме В.Бкаў "Жураўліны крык": чалавек і вайна. Вучні засяродзілі ўвагу на экспанатах перыяду ВАВ, якія знаходзяцца ў музеі. Выказалі свае ўражанні аб самаахвярнасці нашых землякоў, вялікай мужнасці герояў, аддалі наніну памяці верэрана.(настаўнік А.А.Скуба)
Нестандартный урок математики прошел в школьном музее для 5 класса. Тема урока "Решение практико-ориентированных задач" (А.В.Жоглик)
Вучні 8 класа наведалі музей 14.10.21, каб пазнаёміцца з грашовымі адзінкамі нашай краіны ў савецкі час, разліковымі білетамі з моманту ўтварэння самастойнай незалежнай Рэспублікі Беларусь, сучаснымі папяровымі банкнотамі і манетамі нацыянальнага банка. (И.Ф.Кандак)
Мастацтва Беларусі (архітэктура) ...Які ўрок Мастацтваў без наведвання музея?!
Найбольш яскрава і карысна можна прасачыць за развіццём архітэктуры на нашай тэрыторыі, наведваўшы школьны музей, дзе змешчаны макеты храмаў і будынкаў, створаных вучнямі і настаўнікамі школы. (А.М.Шмыгіна)
Мой край...
Пад такой тэмай прайшоў урок беларусскага чытання ў 3 класе. Няма цікавей, як магчымасць дакрануцца да рэчаў, створаных нашымі прашчурамі, даведаццы пра прынцып дзеяння тага ці іншага прыстасавання. (І.С.Адамчык)
На ўроку МАСТАЦТВАЎ. Беларускі арнамент.Кераміка
Урок беларускай мовы па тэме “Словазлучэнне” ў 8 класе праводзіўся ў школьным музеі.
Вучні карысталіся посудам і прадметамі народнага ўжытку, выкарыстоўваючы складзеныя словазлучэнні для аналізу і разбору. Затым словазлучэнні служылі матэрыялам для стварэння тэксту па тэме “Прадметы народнага побыту маёй мясцоваці”. (А.А.Скуба)
З мэтай пашырэння ўяўленняў аб разнастайнасці працы беларускага селяніна, якая заўсёды была звязана з народнай песняй, вучні 4 класа на ўроку музыкі наведалі школьны краязнаўчы музей. Пры вывучэнні піесні “Ох, і сеяла Ульяніца лянок” дзецям была дадзена магчымасць на практыцы прасачыць увесь працэс вырабу тканіны.
Ткацкі станок, прасла, панажы, цэўка, чаўнок – рэчы, якія вучні не толькі патрымалі ў руцэ, але і паспрабавалі прымяніць , як і некалі нашы продкі. (А.М.Шмыгіна)