Фарміраванне нацыянальна-культурнай ідэнтычнасці навучэнцаў сродкамі вучэбнай і пазавучэбнай дзейнасці
Інавацыйны вопыт (2018-2021)
Навучанне сваім краем, роднай зямлёю, дарагімі краявідамі, народнай спадчынай, традыцыямі і добрымі справамі продкаў – ці не гэта з’яўляецца самым важным ва ўсёй сістэме навучання і выхавання? Янка Сіпакоў |
Прапанаваны вопыт педагагічнага калектыву па рэалізацыі праекта “Укараненне мадэлі фарміравання нацыянальна-культурнай ідэнтычнасці навучэнцаў: інтэграцыя вучэбнай і пазавучэбнай дзейнасці ўстановы адукацыі—сацыякультурнага цэнтра рэгіёна” пад кіраўніцтвам кансультанта праекта—рэктара ДУА “Мінскі гарадскі інтстытут развіцця адукацыі”, прафесара кафедры псіхалогіі і прыватных методык, кандыдата педагагічных навук, дацэнта Мароз Т.І.
Выкарыстанне гісторыка-культурных магчымасцей раёна і краіны з апорай на пошукавыя і даследчыя мадэлі навучання і выхавання дазволяць сфарміраваць у вучняў І і ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі трывалую сістэму базавых нацыянальных каштоўнасцей, што пацвердзіцца вынікамі анкетавання і актыўнай жыццёвай пазіцыяй навучэнцаў.
Прадстаўлены матэрыял будзе карысным для намеснікаў дырэктароў па вучэбнай і выхаваўчай рабоце, класных кіраўнікоў і настаўнікаў, якія працуюць на І і ІІ ступенях агульнай сярэдняй адукацыі.
Апісанне мадэлі | ||
Графічная структура мадэлі | ||
Схема мадэлі | ||
Ідэі, пакладзеныя ў аснову пабудовы мадэлі | ||
Задачы | ||
Рэалізацыя асноўных накірункаў у адносінах да розных мэтавых груп |
Вынікі ўкаранення мадэлі | Крытэрыі і паказчыкі, якія вызначылі эфектыўнасць інавацыйнай дзейнасці па фарміраванні нацыянальна-культурнай ідэнтычнасці. Дыягнастычны інструментарый |
Сцэнарыі | ||
Вучэбных заняткаў | Выхаваўчых мерапрыемстваў | Семінараў-практыкумаў |
Відэаматэрыялы | Фотаматэрыялы | Публікацыі | Даследчая і пошукавая дзейнасць |